FRAMGÅNGSRECEPT
för en lyckad kommunikation inom vård- och omsorgsbranschen.
En resurs för er?
Nedan presenterar jag några exempel på hur jag tillsammans med er kan tillgodose de behov som finns, förbättra era kommunikationsstrategier och bidra till att ni uppnår verksamhetens mål.


En resurs för er?
Nedan presenterar jag några exempel på hur jag tillsammans med er kan tillgodose de behov som finns, förbättra era kommunikationsstrategier och bidra till att ni uppnår verksamhetens mål.

Från information till dialog
Här är två exempel på hur det kan gå till;
Ett exempel på hur vi kan gå tillväga är att ni förser mig med information som ni vill ska nå ut i er verksamhet. Jag brukar rekommendera att prioritera 2-5 punkter per vecka, beroende på omfång och innehåll.
Ett annat exempel är att jag ser över var, hur och när medarbetare tar del av information i er verksamhet i nuläget och kommer med förslag på hur informationsutbytet och dialogen kan förbättras.

Digitala nyhetsbrev
Fördelen med digitala nyhetsbrev är att medarbetarna kan läsa dem när de har möjlighet och genom att skapa ett intresseväckande innehåll så kan ni också stärka medarbetarnas engagemang för er verksamhet.

Språkstöd på arbetsplatsen
Behöver du en copywriter eller kommunikatör?
Omdömen
“Bra flöde med relevanta och intressanta uppdateringar på företagets sociala medier, ett flöde, inte endast för företaget men även för kunder, anhöriga och potentiella kunder. Med sin kunskap och sitt engagemang var Johan med och utvecklade företaget.”